تولید محتوا شامل هر نوع اطلاعاتی است که روی یک ‌سایت نمایش داده شده یا در ‌دسترس قرار می‌گیرد. این محتوا هر یک از موارد صفحات وب، تصاویر، ویدئو، انیمیشن، مستندات، فایل‌ PDF و اطلاعات ذخیره شده در بانک اطلاعاتی مورد دسترسی از طریق یک وب ‌سایت را شامل می‌شود. در گذشته مدیریت این اطلاعات به‌ دانش خاص و مهارت‌های فنی نیاز داشت.
محتوا واحد اطلاعاتی است که به‌صورت الكترونيكي قابل مديريت باشد. محتوا امری است که در فناوری اطلاعات به‌عنوان پیام محسوب می‌شود. در همه زمینه‌ها یک سری داده خام داریم که با علامت‌گذاری این داده‌ها به اطلاعات تبدیل می‌شوند. محتوا در دو شکل قرار دارد. یکی به حالت غیر منظم یا همان داده و شکل دیگر آن به صورت منظم است که به آن اطلاعات می‌گویند. محتوا آن چیزی است که در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در قالب الکترونیکی عرضه شده و مورد استفاده کاربران قرار می‌‌گیرد.
محتوا هر بسته اطلاعاتي با هر فرمت و قالبي است كه در اينترنت منتشر شده باشد و دسترسي به ‌آن به مقررات ويژه‌اي نياز نداشته باشد. تولید محتوایی که مرتبط با اهداف سایت بوده و از نظر مخاطب ارزش مطالعه را داشته باشد، مهم‌ترین هدف یک سایت است.

  • تولید محتوای مرتبط و ارزشمند کار آسانی نیست و زمان و هزینه زیادی می‌طلبد، اما یک محتوای خوب منجر خواهد شد که مخاطب درنگ کند، بخواند، فکر کند و… به شکلی متفاوت رفتار کند.
    کارشناس تولید محتوا چیزی بسیار بیشتر از تنها یک واردکننده اطلاعات است. حتی ممکن است کارشناس تولید محتوا خود ورود اطلاعات به وبسایت را نیز برعهده نداشته باشد. در تولید محتوا باید یک نکته اساسی را مد نظر داشته باشید. مخاطب همه چیز است و برای اوست که شما مشغول تولید محتوای سایت هستید. بنابراین تمایلات، سلایق، نظرها و برآوردن نیازهای او اولویت اصلی متخصصان تولید محتوا است.
    بسیاری نهادها و سازمان‌ها این اصل اساسی را نادیده گرفته و اهمیت آن را درک نمی‌کنند. شیوه مرسوم در این سازمان‌ها تولید محتوای خود ساخته در جهت تعریف و تمجید از عملکرد خودشان است. این دسته از سازمان‌ها آنقدر در تعریف و تمجید از خود و محصولاتشان زیاده‌روی و غلو می‌کنند که مخاطب نه تنها از سایت فراری می‌شود، بلکه از خرید محصولات این شرکت منصرف شده و در خصوص اعتبار این مجموعه با تردید مواجه می‌شود.
    تولید و انتشار محتواهای خود ساخته باعث انحراف مخاطبان شما شده و نسبت به شما بدبین می‌شود. خیلی از سازمان‌ها به این موضوع پی برده‌اند،‌ اما بعضی‌ها هنوز دنبال چارت سازمانی و محتواهای از رده خارج برای ارضای تمایلات شخصی و درون سازمانی خود یا مدیران ارشدشان هستند.
    محتوای خوب با مخاطب ارتباط برقرار کرده به نحوی که مخاطب احساس می‌کند با شخص او صحبت می‌کند و و به او ارزش می‌دهد. در این صورت است که مخاطب به متن و نگارنده اعتماد کرده و از مشاوره و نظراتش استفاده می‌کند.
هزینه تولید محتوا

اگر چه تولید محتوا پرخرج بود ولی کدیزاین با راهکاری ویژه توانسته است ضمن حفظ کیفیت، هزینه تولید محتوا را به شدت کاهش دهد.

اگر میخواهید بازاریابی اینترنتی را جدی بگیرید، همه میدانند تولید محتوا پادشاه هست. سایت کدیزاین با به کار گیری بیش از 10 نویسنده سئوکار، برگزاری آزمون نویسندگی و تولید محتوا، دسته بندی نویسندگان بر اساس مشاغل مختلف، نظرات و امتیازات کاربران، تیم ویراستاران سئو کدیزاین، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است تا محتوای تخصصی تمامی مشاغل را با کمترین هزینه ممکن و در کمترین زمان قابل ارائه نماید

  1. شرط پایه و اساسی: مطالب به هیچ وجه کپی برداری نمی شوند.
  2. تولید محتوا: محتوای تولیدی میتواند ترجمه، تالیف یا تلفیقی از تالیف و ترجمه و یا بازنویسی باشد.
  3. ویراستار سئو: کل متن های نگارش شده برای سایت، توسط تیم بازبینی کدیزاین از نظر سئو بررسی و ویرایش می شود.
  4. رعایت نکات سئو در تولید محتوا:
    • هر محتوا شامل حداقل یک تصویر می شود.
    • ویرگول، نقطه، بولت، شماره گذاری و پرانتز ها رعایت می شود.
    • چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی دقت می شود.
    • به روان بودن متن دقت می شود.
    • عنوان بندی متن
    • در عنوان بندی متن از کلمات مرتبط با کلمات کلیدی استفاده می شود.
    • استفاده بیشتر کلمات کلیدی در لید (دو خط اول متن)
    • در ابتدای هر پاراگراف کلمات کلیدی خرج می شوند.

توصیه تیم تولید محتوا کدیزاین به شما

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

برای تولیدمحتوا باید نیازسنجی در مورد آن بوجود آیند تا بهترین پیشنهاد و راه کارهای seo را به شما ارائه نماییم که این مورد می تواند بصورت تلفنی و یا مراجعه حضوری انجام پذیرد.
جهت دریافت مشاوره رایگان بهینه سازی سایت  و تولید محتوا ، با شماره دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید :

و یا از طریق پست الکترونیکی info[at]sitecodesign.ir با ما در ارتباط باشید.

  • انگیزه و شوق برای طراحی وب

    در شرکت طراحی وب سایت کدیزاین طراحی وب و برنامه نویسی با شور و انگیزه انجام می شود. برای ما هر پروژۀ طراحی وب سایت به منزله چالشی برای خلق یک وبسایت فوق العاده و متفاوت است! بنابراین شما در نهایت یک طراحی پرشور و جذاب به همراه یک سیستم مدیریت محتوای ساده و کارآمد خواهید داشت. سیستمی که به شما اجازه می‌دهد خودتان به راحتی مطالب قدیمی را ویرایش و مطالب جدید را اضافه کنید.

  • طراحی سفارشی و اختصاصی

    هر پروژه طراحی سایت منحصر به فرد است و اهداف خود را دنبال می‌کند. بنابراین یک فرمول برای همه پروژه ها وجود ندارد. تیم برنامه‌نویسی و طراحی وب کدیزاین آماده است تا با در نظر گرفتن سلیقه و اهداف شما یک وب سایت مناسب را طراحی کند که پاسخگوی نیازهای منحصر بفرد شما باشد. برای ما هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد چرا که ما می توانیم هر طرح و ایده ای را به یک وب سایت تبدیل کنیم.

  • طراحی سایت استاندارد و قابل توسعه

    خلاق بودن کافی نیست. شما باید سایت خود را به فناوری‌های روز دنیا تجهیز کنید و استانداردهای بین‌المللی را دنبال کنید. تیم طراحی سایت همواره در حال بروزرسانی دانش و تجهیزات خود است تا بتواند سایتی را برای کارفرما طراحی نماید که دارای یک سبک و سریع باشد، اصول سئو و بهینه سازی در آن رعایت شده باشد و به راحتی بتواند مسیر موفقیت را بپیماید.

  • سازگاری و انعطاف پذیری

    امروزه با توجه به تنوع دستگاه های هوشمند و مرورگرها، وب سایت شما باید با هر دستگاهی که قابلیت وب‌گردی دارد سازگاری داشته باشد. گوگل تاکید رسمی دارد که وب سایت های امروزی می‌بایست با هر دستگاه و در هر اندازۀ صفحه‌ای بدون خطا بارگذاری شوند. این دستگاهها شامل مرورگرهای مدرن، گوشی‌ها، تبلت‌ها، ساعت هوشمند و تلویزیون های اسمارت می‌شود. ما با طراحی سایت واکنشگرا از این موضوع اطمینان حاصل می‌کنیم تا تمامی کاربران از وب‌سایت شما راضی بوده باشند.

بهینه سازی موتور جستجو

در زیر به برخی از مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو اشاره شده است:

پژوهشی در استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو برای توسعه وب سایت های بزرگ

در این پژوهش محقق معتقد است که هنگامی که پیاده سازی وب سایت به پایان می رسد مشکلی که خیلی از شرکت ها با آن مواجه هستند این مسئله است که نمی دانند که چگونه وب سایت خود را در اینترنت معرفی نماید که بهترین روش برای معرفی وب سایت بهنیه سازی موتور جستجو است. در این تحقیق بر اساس 77 معیاری که از منابع مختلف و موتورهای جستجو بررسی نموده است استراتژهای بهینه سازی برای توسعه وب سایت را بصورت زیر معرفی می نماید:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

آنالیز تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو

این پژوهش استراتژی بهینه سازی شرکت های گوگل و مایکروسافت را بررسی و توضیح داده است و موردی که جهت مطالعه و آنالیز قرار داده است، استراتژی های مربوط به شرکت مایکروسافت است. مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجو از نظر محقق عبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

بهینه سازی موتور جستجو جهت افزایش بهبود رویت وب سایت

در این تحقیق محققین عواملی که در افزایش رتبه سایت تاثیر دارند را به 3 سه بخش تقسیم بندی می کنند:

  • شرکت های دارنده موتور جستجو: جستجوکنندگان در صفحات موتورهای جستجو یک پرس و جو را اجرا می کنند سپس نتیجه آن در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود.
  • وب مسترها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو: شرکت هایی که با استفاده از یکسری ابزار و مهارت ها تلاش می کنند رتبه وب سایت ها را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهند
  • جستجو کنندگان در موتورهای جستجو: افرادی هستند که در موتورهای جستجو بدنبال یافتن اطلاعات مورد نظرشان هستند.

محققین معتقد هستند افرادی که فعالیت بهینه سازی را انجام می دهند می بایست از آخرین تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای جستجو مطلع باشند و عواملی که باعث می شود ترافیک سایت افزایش پیدا نماید را بخوبی بشناسند و همچنین از کلماتی که کاربران نهایی بدنبال آن می گردند نیز آگاهی داشته باشند و بعبارتی دیگر می بایست اطلاعات خود را در سه دسته بندی بالا همیشه بروز نگه دارند.

بهینه سازی موتور جستجو: مفاهیم آنالیز فنی

در این تحقیق بر اساس یکسری مقالات، مطالعات و راهنمایی ها برخی از مفاهیم بهینه سازی موتور جستجو آورده شده است. محقیق معتقد هستند بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که هیچ وقت تمام نمی شود و تکنیک های زیادی برای بهتر کردن رتبه سایت وجود دارد ولی پیاده سازی همه آنها مشکل است. :

تکنیک هایی که در این تحقیق برای بهینه سازی عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا